Trening cardio

Dzisiaj kilka słów o treningu cardio. Zapraszam!

cardio 2

Śniadanie i kolacja

Niedawno pisałem jak powinny wyglądać posiłki około treningowe. Dzisiaj pora na kilka słów o śniadaniu i kolacji. Zapraszam!

śniadanie

Dieta IF

Dzisiaj moja opinia o diecie IF. Zapraszam!

IF2

Sen

Chcesz zredukować ilość tkanki tłuszczowej w organizmie? Marzysz o zbudowaniu pokaźnej muskulatury? Niezależnie od wybranego celu musisz zapewnić mięśniom odpowiednią regenerację. Najważniejszym czynnikiem jest dbanie o higienę snu. W związku z tym, dzisiaj kilka słów o wpływie snu na ludzki organizm.

sen3

Wywiad z Natalią Gacka

Dzisiaj prawdziwa gratka dla fanów kulturystyki i fitness, a także dla wszystkich zainteresowanych zdrowym trybem życia. Mistrzyni Świata w Fitness Sylwetkowym
Natalia Gacka zgodziła się odpowiedzieć na kilka moich pytań. Zapraszam do nowej sekcji „wywiady”.

Natalia Gacka 3

Dieta kulturystyczna dla wegetarian

Dzisiaj kilka porad żywieniowych dla sportowców wegetarian. Dowiecie się na co warto zwracać uwagę, przy budowaniu masy mięśniowej, na diecie bezmięsnej.

zdjęcie na wpis na stronę główną

Motywacja dla każdego

Witajcie!
Poza wiedzą samą w sobie bardzo ważna jest motywacja do pracy. Każdemu czasami brakuje energii i chęci do działania. Dlatego dzisiaj kilka słów o motywacji.

motywacja10

Jak ułożyć sobie trening

Witajcie!
Dzisiaj kolejna część układania treningu na siłownię. Dowiecie się jakie jest znaczenie włókien białych i czerwonych w mięśniach. Świadomość ich posiadania i ich stosunku jest kluczem do szybkiego i efektywnego budowania muskulatury. Warto zajrzeć!

motywacja 2

Posiłek przed i po treningu

Witajcie!
Dzisiaj nowy post w dziale dieta. Dowiecie się z niego podstaw konstruowania posiłku przed i potreningowego. Są one bardzo ważne dla każdego sportowca, więc zachęcam do lektury!

jedzenie 2